11 Temmuz 2007

İnternet'ten alışveriş

İnternetten alışveriş yaparken karşımızdakilerin nasıl insanlar olduklarına ancak sitelerinden karar verebiliyoruz.

Bugün bir siparişimi kendim alayım dedim.


Telefonda geyet güzel konuşan bayanla ürünü işyerlerinin önünde teslim almak üzere sözleştik. Orada beklerken binanın içinden çıkan kişi makyajlı, spor giysili, türbanlı, yeni dönem modern dindarlarımızdandı. Doğrusunu söylemek gerekirse şaşırdım. Beklemiyordum aslında.

İnsanları kategorize etmemeye çalışıyorum ama bir yandan da alışverişlerimde hangi sermaye grubuna para kazandırdığıma dikkat etmeye çalışıyorum.

Şimdi aldığım deneme ürününün devamını oradan sipariş vereyim mi, vermeyeyim mi?

İnternet ne kadar da unutturmuş bize arkasında insanların olduğunu. Ben o web sayfası gönderecek sanıyordum ürünü :)

Hiç yorum yok: