3 Ocak 2008

Dünyanın en güçlü adamı

Eurosport'ta yayınlanan çok gereksiz bir yarışma var. Dünyanın en güçlü adamı. Gereksiz bir adam olduğum için denk geldiğim de izlerim. Hatta bazen can'la beraber izliyoruz.


Geçenlerde can babasının ne kadar güçlü olduğunu anlatırken "Dünyanın en güçlü adamı yarışmalarındakiler kadar güçlü" ifadesini kullandı.


Bir baba olarak sorunluluklarımı, can'ın sevgisini, beni nasıl gözünde canladırıp algıladığını tekrar düşündüm. Babalık süper bişii; insan kendini dünyanın en güçlü insanı gibi hissediyor. :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Belki dünyanın en güçlü insanı değilsin ama en iyi babalarından birisin.Babalığın süper olması biraz da bundan sanırım
Can çok şanslı...

Shemsa dedi ki...

Günseli'ye aynen katılıyorum. Tamam şimdi avazı çıktığı kadar baaarcak dediğim noktada sen Nirvana'ya ermiş bir şekilde, "Bak Can'cım...." diye sabırlı sabırlı anlatmaya başlıyorsun. :) biz az mi dayak yedik.

ali dedi ki...

Benim babam dünyanın en güçlüsü değil belki ama en üşengeci olduğunu biliyorum.ve gitgide ne kadarda ona benziyorum:):)

Adsız dedi ki...

hangi can şanslı merak ettim :)