16 Ocak 2009

Bir hafta

Zaman cok cabuk gecti. Gelir gelmez bi sürü isin icinde buldum kendimi. Herherdeki gibi aslinda yine takip edilecek isler; bütceler, planlar, yan sanayiler, bölümler arasi dengeler.

Komik geliyo aslinda bunlari farkli bir acidan farkli bi ulkede gormek. Oyun gibi hersey. Yeni insanlarla tanisiyosun, ayni yönetim seviyesinde coorporate bi samimiyet. Klübe hosgeldin durumu. Bi de sana bicilen rol belli. Ona gore sana davraniyolar. Bi bakiyosun sen de sana bicilen role gore davraniyorsun. Eglenceli ama bunu gorerek hepsini yasamak.

Is disinda ilk hafta fazla bisi yapamadim. Bi tek; buranin alisveris caddesinde yururken nereli oldugunu bilmedigim bi sokak calgicisi "Akdeniz aksamlari"ni bozuk aksanla soylerken kendimi gulumseyerek eslik ederken bulmam ilginc geldi. Cok hosuma gitti dinlemek. Ben de onla berbaber söyledim. Bu mudur dedim; ilk gunden memleket ozlemi ;)


Hiç yorum yok: