17 Ocak 2009

Ev

Tasiniyorum yavas yavas. Burasi Türkiye'den sonra hizmet sektörü acisindan cehemmen gibi. Türkiye'de hizmetin kiymetini bilelim valla. Adamlar depolarindaki satin aldigin ürünü eve getirmek icin iki hafta sure istiyorlar. Telefonla randevu falan bi suru ugrastiriyolar.
Simdilik hala oteldeyiz. Ev yasanabilir hale gelir gelmez eve gecmeyi planliyorum. Otel, en iyisi bile olsa, bi yerden sonra cekilmiyo. Neyseki geliken Playstationu getirmistim. Otel odasinda DVD seyredim oyun oynuyorum. Daha dogrusu zaman kalirsa. Genelde isten gelip seriliyorum yataga. Bi kac kez otelin fitness'ine gittim. Yeni baslangic; saglikli olalim, dikkat edelim durumu.
Bugun sabah cumartesi olmasini firsatbilerek alisverise ciktim. Televizyon, dvd, ses sistemi ve mutfak robotu (cok yemek yapicam ya.) aldim. Zor oluyo benim alisverislerim. Karar verene kadar kili kirk yariyorum. Karar verip sonra ustune bi gece uyuyorum. Sabah kalktigimda gönlümden ne geciyosa gidip onu aliyorum. Birazdan internetten buldugum digiturk bayiine gidicem bakalim nedir durumlar.
Hava guzel etraf kalabalik. Buradaki ikinci hafta sonu. Kac kaldi acaba? (askerlik gibi :) ). Bi ara sayip buraya yazarim.

1 yorum:

ibeking dedi ki...

aaa başlamış burası yazılara...dönüp okursun iyice alıştığında, geçti bitti dersin..hem burcular gelince hasret azalır memlekete..baktın olmuyo uğur dayı köfte yapar size :) kolay gelsin, herşey gelir geçer, alışılır sen dert etme..