10 Ağustos 2007

Tatilden meyveyle döndüm

En sonunda bütün bir yıl beklediğim tatil de bitti ve işe ve İstanbul'a geri döndük.

İşe başlayınca çok güzel bir sürprizle karşılaştım.


Bir kaç yıldır yaz tatillerinden işe dönüşleri çarşamba gününe ayarlıyorum. Yani izin pazartesi ve salı da devam ediyor.

İmkanınız varsa kesinlikle tavsiye ederim. Tatil sonrası iki gün İstanbul'da aylaklık süper geliyor. Ayrıca iş yerinde ilk hafta daha ne olduğunu anlamadan bitiveriyor.

Tatil turnemizi bir hafta Bodrum, üç gün Ankara, üç gün Yalova, üç günde İstanbul şeklinde gerçekleştirdik. Fırsat olursa detayları sonra anlatırım.

İşyeindeki arkadaşların dahili numaralarını unutacak kadar tatil iyi gelmiş bana.

Tatil sonrası ilk gün öğleden sonra kapıdaki güvenlikten bana tanımlanamayan bir cisim geldiği bilgisi geldi. Hediye konusunda hassas olan şirkette kısa bir kriz yaşandı. Paket gelince anladık ki Burcu göndermiş.

Tanımlanamayan cisim ise çiçek buketi şeklinde bir meyve sepetiymiş. İşyerinde hep beraber hayretle nasıl bişii diye inceledik ve sonrada fotoğraflayıp mideye indirdik.

Güvenlik krizi dışında bir sorun daha oldu. İşyerindeki arkadaşlara anlatamadım:"Özel bir gün falan değil, Burcu aklına esince yapar bööle şeyler."

Umarım yılın geri kalanı da aynı ağız tadıyla devam eder.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

süper gözüküyor meyve sepeti ,abla zevkli ve düşüncelidir zaten. Burcu göndermiş dediğinde şaşırmadım .Böyle birşey nerden sipariş veriliyo ki?
ağzınızın tadı hiç bozulmasın inşallah

ustertuna dedi ki...

internet adresi www.fruitandthecity.com . Buradan gerekli bilgilere ulaşılabilir.

Burcu çiçek gönderme olayını başka bi boyuta taşıdı. Bakalım bundan sonra naapacak? :)