11 Eylül 2006

Ramazan Gelmeden


Pazartesi sabahı e-posta kutumda rakısever sitesi ile ilgili bir mail buldum. Eh haliyle (sosyal seviyede) rakı-sever olduğumuzdan girip bir baktık. Sonra da merak ettim acaba piyasada hangi markaların hangi ürünleri var diye. Aşağıdalki listeyi hazırladım. Bulabildiğim bağlantıları da ekledim.

MEY
Yeni Rakı, Tekirdağ, İzmir Rakısı, Altınbaş, Kulüp, Yekta Rakısı

ELDA
Efe Rakı, Çilingir, Sarı Zeybek

TAT-TARİŞ
Mercan , Fasıl

BURGAZ
Burgaz Rakı, Ata Rakı, Rakı Turka

Neredeyse hepsinde rakı kültürü anlatılıyor, meze ve balık tarifleri veriliyor.

Ramazan gelmeden hatırlatayım dedim. :)

Not: Hepsini tatmasam da favorim Efe'nin yeşil etiketli yaş üzüm rakısı.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sabah sabah acıktırdın beni canım yaw...

ibeking dedi ki...

bir de sakız rakısı var s. ile pek beğendiğimiz ama nedense bulamıyo s. arasa da...