2 Eylül 2006

12 cesur yürek

Onbeş günde dokuz maç yapmışlar. Benim seyredebildiğim maçlarda inanılmaz savaştılar. Bugünkü Fransa maçında neredeyse kollarını kaldıracak halleri yoktu. Maça çok kötü başladılar. İlk yarı serbest atış dışında sadece üç yada dört basket atabildiler. İkinci yarıda farkı kapattılar ve fark sadece dört sayıya indi. Ama farkın kapatılmasına hakem izin vermedi. Gene de maçın sonu keyif verdi ve heyecanlandırdı.

Dünya altıncılığı hiç de küçümsenemeyecek bir başarı. Turnuvanın sonuna kadar maç oynayan Milli Takım'a sonsuz teşekkürler.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

yaw arkadaşım neden bana s. diyip duruyon? senin yüzünden gözüme de siyah bant çekecem..alla alla. bu arada mangal olayı birdenbire aklımıza geldi. plan program yoktu..

ustertuna dedi ki...

@serdar
arkadaşım ibeking ööle diyip duruyor. ben de blog temayüllerini bozmayayım dedim.
mangalı bi daa düşünelim.

Shemsa dedi ki...

bizi mangala çaaarmayan ..p olsun!!! :)

Shemsa dedi ki...

bizi mangala çaaarmayan ..p olsun!! :)

ustertuna dedi ki...

eveeet 12 dev adam maç yorumumuzda kendi aramızda mangal planlamasına dönüştüğüne göre artık yeni yazılar eklemenin ve birazda tanıtım yapmanın zamanı geldi demektir. Zira herkes farkında; hepi topu üç dört kişi takip ediyor blogu :))

Zafer Karkac dedi ki...

mangal ne zaman benim niye haberim yok olur mu olmaz, havalar soğumadan hadi..