17 Kasım 2006

Axcess Kızı


Hafta içinde Atatürk Havalimanında Axcess kartın valesine bıraktığım aracımı alacaktım. Otopark ücretini öderken önümdeki bayanın konuşması tanıdık geldi. Kimdi diye düşünürken baktım, aaa, "axcess kızı". O da arabasını alacak. Görevliler bişiiler anlatmaya çalışıyorlar. Olayı axcess kızı kredi kartını geri aldıktan sonra anladım. Axcess kızı başka bir bankanın, hem de aynı alanda hizmet veren bir bankanın, kredi kartını kullanıyordu. Görevlinin uyarısını da yanlış anlamış olacak ki, reklamlarından alışık olmadığımız bir sinirlilikle kartını alıp hızlı adımlarla oradan uzaklaştı.

İlgilenenlere "official Özgü Namal website"

3 yorum:

ustertuna dedi ki...

Demek ki neymiş;

Bir kişi ile ürünü bu kadar özdeşleştirmeyeceksin;

Özdeşleştirirsen de o kişinin normal hayatında da senin ürününü kullanmasını veya en azından tanımasını sağlamalısın.

ustertuna dedi ki...

kendime yorum yazdım;

kendim çalıp; kendim oynuyorum. :)

Shemsa dedi ki...

bak bu yazını yeni gördüm. Ben de o bağdaştırmayı yaparım, her insan yapar. Hatta bankanın bunu öngörüp sözleşmesine bunu madde olarak da eklemesi lazım bence.