5 Kasım 2006

Fenerbahçe Maçları - FB:Gaziantepspor


Yağmurlu ve soğuk İstanbul cuma akşamında biraz da trafikle cebelleşerek Levent abi ile buluştum. Eve uğrayıp üstümü değiştirip 20:00 de başlayan maça işten çıktıktan 3 saat sonra ulaşabildim. (İstanbul'u seviyorum.)

Tribünler soğuk ve cuma akşamı olmasının etkisiyle Fenerbahçe standartlarına göre boştu. Ayrıca Migros tribünüdeki Genç Fenerbahçelilerde anlayamadığım bir gruplaşma vardı. Maç boyunca sadece 5 dakika organize tezahürat olabildi. Umarım Bjk maçına kadar sorunlarını hallederler.

Maça gelince; ilkyarı bence kötü oynadık. Zenga Antep'i İtalyan stili oynatıyor. Ne kendileri oynadılar ne de bizi oynattılar. Tümer'in vermediği paslardan dolayı oyuna küsen Uğur Boral bir de sakatlanınca yerini Ümit Özat'a bıraktı. (Benim defansın solu için tercihim herzaman Uğur'dan yana oldu.) Sonra oyun değişti. Sol kanat işledi ve gol organizasyonların tamamında Ümit hatasız hatta hayatının en iyi maçını oynadı. (Yüzümü kara çıkarttı.)

Bir de Volkan'ın yediği komik bir gol var. Stadta anlamamıştım Volkan'ın neden üstüne gelen topta ters tarafa yattığını. Eve gelip üç beş sefer daha izledim. Hala anlayabilmiş değilim. Bu yeni toplar giderken yön mü değiştiriyor ne?

Boş tribünler, kakafoni şeklindeki teahüratlar ve kısır geçen ilkyarı ikinci yarıda atılan 5 gole rahmen beni olumsuz etkiledi. Bu hafta pek keyif alamadım. Budur.

Hiç yorum yok: