20 Kasım 2006

Fenerbahçe Maçları - FB:BJK


Yazık oldu. Böyle kötü oynayan bir bejiktaş'a karşı galip gelememek çok yazık oldu.
Negatif bir elektrik vardı heryerde. Daha girişte insanlar birbirlerini itiyorlardı. Tribünde hiç alışık olmadığımız şekilde kavgalar çıkıyordu.
Negatif elektrik takımada yansımıştı herhalde; onlarda, özellikle Tümer ve Alex, Fenerbahçe ataklarını rakip oyuncu gibi kesiyorlardı.
En çok üzüldüğüm ise tribünlerin durumuydu. Dün Fenerbahçe taraftarının tribünde bittiği gündür. Koskoca maçta tek bir organize tezahürat yapıl(a)madı. Sarı-lacivert-şampiyon-fener bile sarı da kaldı. 2500 kişilik bjk çarşı 50000 kişilik taraftarı bastırdı. Tek yapabildiğimiz ıslıklamak oldu.
Futbolda taraftar - müşteri ilişkisi üzerinde kafa yorulabilinecek bir konu. Dünkü müşteriler gösteriyi beğenmedi. Desteklemek için seslerini bile çıkarmadılar.
Artık hiçbir maçtan sesim kısılmış gelmiyorum. Eski tribünlerimi geri istiyorum.

8 yorum:

Alper Akcan dedi ki...

Can sıkıcı bir maçtı, evden izlemek de öyle... Her yıl 2'şerden 4 tane önemli maç bekliyoruz, bunlar da bu şekilde geçince canı sıkılıyo insanın...

Adsız dedi ki...

Aklıma hiç gelmezdi Fenerbahçe ,daha doğrusu futbol,konusunda yorum yapacağaım.Ama dünkü maçı bende izledim ,çok anlamam ama taraftar gayet iyiydi,maçta güzeldi sonuçta skor güzel.Taraftar iyi olunca mı oyuncular iyi oluyor,oyuncular ve oynadıkları oyun iyi olunca mı taraflar iyi oluyor ona yorum gücüm yetmiyor.Beni ilgilendiren Fenerbahçe kazanınca abim seviniyo ,bende seviniyorum.

Adsız dedi ki...

biz dünkü maçın özzetini istiyoz be

Adsız dedi ki...

ben fb den nefret ediyom

Adsız dedi ki...

şampuyon galatasaray türkiyenin dünyanın kralı be kim ne derse desin

ustertuna dedi ki...

Görüş bildirmek için farklı ortaları kullanmak ve açık sözlü olmak güzel. Bir de konuşma dili ile yazı dilini aırabilsek ve "be"yi yazılarda kullanmasak

prenses dedi ki...

fenerbahçe avrupanın tek prensi
feneri çoookk seviyorum

Adsız dedi ki...

yya gidin işinize kale dikdörtgen olunca böyle olur kale kare değilki her vurdugun top gol olsun macta yenmekte var yenilmekte HEDİYEMİZ OLSUN arkandayızzz BJJJKKKKKK