25 Ağustos 2006

Oğlumla beraber

Bir haftadır (hadi doğru söyliyeyim 5 gecedir) oğlumla beraberiz. Annemiz iş sehayati için pazar gecesinden beri yurtdışında. Biz de oğlumla beraber takılıyoruz.
Çocukların anne ve babaları ile beraber olduklarında şımardıkları kesin. Sadece anne veya sadece baba ile beraber olunca daha uyumlu oluyorlar. Sanırım bu biraz da anne ve babanın birbirlerine göre (istemeselerde) tutarsız davranışlarından kaynaklanıyor.

Bu bir hafta oldukça keyiflli zaman geçirdik.
Sinemaya "Garfield"ı seyretmeye gittik. Yorumlarımızı birbirimize fısıldadık. Mısırımızı ve suyumuzu paylaştık. Sinema sonrası hamburger yiyip filmin oyuncaklarından aldık.
Caddebostan sahilde çocuk parkında oynadık. Parkurda yürüdük, koştuk. Beraber sırayla minigolf oynadık.
Spora gittik. Çıkışta satranç oynadık. Arabayla dolaştık. Şarkılar söyledik.
İbeking ve S. ye misafirliğe gittik.
Evde oyunlar oynadık.
Trafik işaretlerini öğrenmeye çalıştık.
Haftanın günlerini tekrar ettik.
Son güne kadar annemizi pek aramadık. Son gece "Bi gün kaldı di mi, annemin gelmesine" dedi. Gitmeden önce ne kadar kalacağını, nereye gideceğini, ne zaman geleceğini anlatmıştık. Can'a önceden bunları anlatınca kendisini hazırlayabiliyor. O zaman da hiç sorun çıkarmadan uyumlu davranabiliyor.
Her ne kadar annemizden ayrı olduğumuz için üzülsek de oğlumla daha fazla yakınlaştığım için seviniyorum. Gece uyandığında "baba" diye sesleniyor. (Gerçi ben galiba çoğunu duymuyorum. Burcu'ya söylemeyin; sonra güvenip bana bırakmaz.:) )
Bu akşam annemiz geliyor. Sevinçliyiz. Can'la karşılamaya gideceğimizi konuştuk. Bakalım belki bi sürprizimiz de olur.

5 yorum:

Zafer Karkac dedi ki...

Maşallah, maşallah...

ibeking dedi ki...

beraber ayakta can önderliğinde istiklal marşı okuduğumuzu yazmamışsın :) bu zoom cloudstan hemen bende yapim..

Adsız dedi ki...

Can'ımla bir hafta geçirmek gerçekten zevkli,ben tadını biliyorum,keşke yakın olabilsem size de bende paylaşsam diye geçirdim içimden.Bide çocukluğumda babamla ne kadar vakit geçirdiğimi düşündüm,ben hiç babamla sinemaya gitmedim mesela ,hep bizim daha iyi şartlarda büyümemiz için babam çalışıyodu.Can'ımda sende çok şanlısın bence,hep böyle olun inşallah.

Annelog Atölye dedi ki...

Merhaba, baba oğul ne güzel vakit geçirmişsiniz:) İçten içe gün saymış ama yine de:))

ustertuna dedi ki...

@annelog
Her zaman söylerim annelerin hakkı hiç bir zaman ödenemez. Ne kadar güzel vakit geçirsek de annenin yeri ayrı.