16 Temmuz 2006

Guns n' Roses - 2


Konser öncesinde "Bi tek Axl kalmış. Bişiiye benzemez konser" diyen bi çok insan duydum. Ben '93 konseri ile karşılaştırmadım ve konserden ve GnR'dan da çok ama çok keyif aldım. Axl'ın sesi tamamen aynı ses. Ayrıca 44 yaşına rağmen aynı enerji mevcut ve sahnesi ile bunu seyircilere aktarabiliyor. Slash'in yokluğu gruptan bişiiler alıp götürmüş ama konserde Izzy Stradlin'in katılımı farklı bir tat kattı. Eski şarkılara herkes neredeyse kelimesi kelimesine eşlik etti. Yeni şarkılar da aynı tını var. "Chinese Democracy" alınır ve itinayla dinlenir. (Bi de piyasaya çıksa :) sanırım 4-5 yıldır kayıtlar devam ediyor.)

Normal de böyle bir konserin daha önce duyurulması gerekir diye düşünmüştüm. İşin aslını araştırınca; rolling stones'un gitaristi Keith Richards'a hem geçmiş olsun demek hem de teşekkür etmek gerektiğini öğrendim. Aslında 12 temmuz'da Guns n Roses Almanya Leipzig'de Rolling Stones'un öngrubu olarak sahneye çıkacaklarmış. Ancak Richards Fiji adalarında bir kaza geçirince Rolling Stones'un konseri iptal edilmiş. Bu nedenle de hızlı bir organizasyonla GnR İstanbul'a getirilmiş.

Çalınan parçalar aşağıdaki sıradaydı.

Konserin Setlist'i: Welcome To The Jungle, It's So Easy, Mr. Brownstone, Live And Let Die, Knockin' On Heaven's Door, Robin Gitar Solo, Sweet Child O' Mine, Richard Gitar Solo, Richard And Robin Gitar Düet , Dizzy Piano Solo, The Blues, Ron Gitar Solo (Don't Cry), You Could Be Mine, November Rain, Out Ta Get Me, Better, Think About You (Izzy Stradlin ile), Patience (Izzy Stradlin ile ), Nightrain (Izzy Stradlin ile)

Encores: Madagascar, Robin Gitar Solo, Paradise City (Izzy Stradlin ile)

Bir daha canlı dinlemek fırsatı olmaz herhalde. '93 konseri aklımdaydı; bu konser de aklımdan çıkmayacak (biralara rağmen :)). Bir keyifli yorum da ntvmsnbc.com dan.

1 yorum:

ibeking dedi ki...

1- cana ne oldu anlamadım hemen burcuyu arıyorum
2- benim koca burda olsaydı o gelirdi senle bayıla bayıla
3- foto pek şeker