20 Temmuz 2006

Tatil


Bugün buradan bildiriyorum. Kablosuz iletişim sağolsun. Dizüstü bilgisayarla balkonda bi yandan Ayşe Teyzemizin pişirdiği makarnayı ve ayranı götürüyorum bir yandan da internette neler var neler yok diye bakıyorum. Böyle işgününde evde ne işim var diye merak ederseniz, tatile çıktım. Eyooo, 15 işgünü. 2-3 gün İstanbul'da takılacağım. Spor, havuz falan. Sonra inşallah Antalya. Oradan da bildireceğim. (Artık kim okuyor yada merak ediyorsa?:) ama olsun)

Bu arada sabah yaptığım spor ve iki gündür yaşağıdım sindirim problemi sonrası tartı 86.0 kg gösterdi. Diyetteyim anlayacağınız. Bi ara onu da anlatırım. Şimdi havuza gitmem lazım. Hava süper. Görüşürüz :)

3 yorum:

Shemsa dedi ki...

müslüman olan yazmaz kardeşim yaaaa. yapan var yapamayan var. alla alla. ibeking de koymuş kumlu mumlu fotğrafları "budur" diye.
hepinize sinir oluyorum.

BALAYINDAN BERİ TATİL YAPMADIM BEN. EVDE BİLE!!!!!

ibeking dedi ki...

ay ne güzel yaaa..ayşe teyzenin tanıdığı şeker bi bakıcı var mıymış?

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

balkona bayıldım. çok sevimli bir havası var...